dolls

Hej kompisar, ska snart lägga mig och sova, ska möta Viktoria 12:30 och måste hinna äta lunch innan, tidig uppstidning alltså. Sitter förövrigt och lyssnar på min nya spotifylista, med mina favoritlåtar, många pussycat dolls låtar. Älskar deras musik :)
Har varit med finaste Caroline idag, vi var hemma hos mig och pratade och kollade på tv, sen gick vi henne och åt pizza, spelade tv-spel och läste skvallertidningar, ytterst trevligt. (lät som typ Blondinbella där, haha)


Senare i eftermiddag mötte jag upp mamma vid sergels och sen gick vi ocg såg filmen Bröderna Karlsson, skrattade typ hela tiden. Väldigt mycket min humor, eller förresten, jag skrattar nästan åt allt.


Juste när vi skulle hem så kom mamma på att hon glömt sin kofta i biosalongen (dock hittade hon aldrig den) så satt det en man bakom oss och stirrade jattekonstigt på mig när mamma gått av. Jag bestämde mig för att gå av en station för tidigt, för att slippa honom. Sen när jag reste mig upp reste han sig också, jag gick av och såklart gick han också av bussen. Sen gick han ungefär 20-25 meter bakom och stirrade fortfarande konstigt på mig. Jag gick över till andra sidan av gatan och han följde efter, vid det laget var jag skiiiträdd. Sen kom jag till hörn och när han inte såg så sprang jag. Sen såg jag honom inte mer. Fy fan vad jag var rädd.

Btw skitlångt inlägg, hoppades ni orkade läsa, haha ♥


Kommentarer
Postat av: Siri

Naj, läskig gubbe. :o Men eller hur, visst var det kallt! :)

2010-08-12 @ 12:38:07
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/
Postat av: Carro

först: <3 till dig.

sen: FAAN VAD LÄSKIGT!!!!!!! HADE TYP DÖTT! :O

2010-08-12 @ 15:03:13
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: zeeeeeeet

fy fasen :O jävlarr D: fett läskigt

2010-08-16 @ 23:02:18
URL: http://awsomeneardyninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0