Papillon

Hej hej, kännde mig alldeles trött och yr, inte undra på, jag är van vid att äta lunch vid halv fyra inte vid elva. Åh, hatar att sommarlovet är slut :(
Idag var det iaf första dagen på åttan, det var kul att se hur alla förändrats, alla var alldeles brunbrända, haha :)
Imorn ska vi ha femkamp eller nåt sånt, tycker att dem lika gärna kunde ha gett oss ledigt, men visst. Ciao.


Den här vackra fjärilen satte sig på mitt knä när jag låg och solade, den var helt orädd, den här bilden är inte inzoomad alls.


Kommentarer
Postat av: Siri

Jaa, seriöst jag sitter här med världens jag vet inte vad. Jag är bara nervös haha. Skumt.. :s Jag hoppas jag får byta bara! :) <3

2010-08-18 @ 17:44:30
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0