Bättre sent än aldrig

Hej alla! Förlåt för att ha uppdaterat uselt. För det första, Nicole ifall du ser det här så ska du bli rädd, för jag ska spöa upp dig imorn! Den ungen har slutat blogga!! :´( 
Imorn ska jag som sagt träffa några kompisar, innan det ska man lyckas klämma in en frukost, en promenad till solariet, sola, gå hem från solariet och äta lunch. Hur?! Haha, för er som inte vet så är jag världens tröttaste på morgonen :p
Juste, det kanske låter lite konstigt att jag ska sola när jag ska åka till ett ställe där temperaturen är 28 grader i skuggan och sol, men vi solar i förebyggande syfte. Så att man inte får värsta chocken och blir röd som en kräfta och dör i cancer. Okej, det där var inte kul.


Bjussar, ni behöver inte tacka.


Kommentarer
Postat av: nicole

ookeeeeeay nu är jag rädd :(

2010-12-28 @ 00:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0