Hallojsan

Jag kom på (igen) att jag inte berättat vad som hänt i helgen. I lördags hängde jag på stan med fina Saga, efter ett tag så joinade Carro oss. Det var kul, som vanligt! Köpte lite nödvändiga saker, bland annat vantar! Det behövdes.
På kvällen så sov Caroline över hos mig, vi hyrde Rec 2. Den var faktiskt fett läskig, men den var bra ändå.
Vi kollade på en gammal serie som gick på nån random kanal, Huset fullt! Det var fett kul, väldigt gammalt, men lilla Mary-Kate och Ashley var så himla gulliga. Carro har lagt upp ett jättegulligt klipp på dem, kolla! :)
Juste, i lördags såg jag Alex Schulman och hans familj. Har visserligen redan sett Amanda förut. Men jag såg lilla gulliga Charlie, aww ♥


Kommentarer
Postat av: Carro

:)<3 det var kuuul :D

2010-12-13 @ 19:56:13
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0