Birthday

Hejhej, är lite uttråkad, lägenheten är skitvarm, bläää. Jag fyllde år för några dagar sen. Gissa vad jag fick? :P Ett efterlängtat Thomas sabo-armband, två berlocker till det, Escada-parfym, strandväska, the body shop body butter, smink, skrivbok, nessecär, fick ett nytt skrivbord också, haha :) Fick flera saker som jag inte orkar skriva, men jag är väldigt nöjd :D

Här kommer några bilder.




Vrid lite på huvudet

Mums!

Det där är jag!! Haha, skojade.



Det var någon kväll det verkligen var jättefint och vindstilla, älskar den här bilden !


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fina bilder :D Yes du fick ditt thomas sabo!

2010-07-04 @ 13:35:36
URL: http://lifeofaprayer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0