Dagens vandring

Idag har jag och några kompisar varit mitt ute i vildmarken och vandrat... Skojade bara! Vi har varit lite här och var, läs bildtexterna :


Mötte upp Viktoria, Siri och Nicole.








Vi bestämde oss för att leta efter Alexander Schulmans affär, vi letade typ i flera år, hehe.




Vi hittade den, haha.


Plötsligt var vi på plattan.




Sen gick vi till Humlan.


Dagens hoppbild.




"Har ni provat att röka gräs någon gång? Jag har inte gjort det i alla fall" (typisk Linneas humor)











Sen gick vi hem, nu ska jag äta middag, sushi, yummie :)


Kommentarer
Postat av: Siri

Den sista bilden är jättefin. :o <3

2010-06-10 @ 19:27:04
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0