Hej hopp

Vet ni? Jag ska skriva FEM inlägg ikväll, det ni! ;)
Idag har jag, Nicole och Siri sprungit runt på stadens gator. Hittade världens finaste nagellack, som jag trånat efter hur länge som helst. Visar bild sen.




Glassglassglass i stora lasslasslass


Siri är på bra humör!


Nicole är inte rädd för att göra roliga miner, det gillas!




Grööönan!! <33


Usch, fi fan. Skulle inte bada i det här vattnet för 100 000.




Siris skor ;)


Nicoles fina öga.


Siris fina öga.


Observera att jag är 100% osminkad





Det var min dag i bilder, det kommer fyra till inlägg under kvällen.


Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHAHAHAAHAH, KOLLA TANTEN I BAKGGRUNDEN PÅ SISTA BILDEN!!!!!!! HAHAHAAHHAABHABHABHABAB!!!!! XDXDXDXD

2010-06-21 @ 22:13:59
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: zeeeeet

hon typ kliar sig i huvet när hon läser XDXDXDXD hahahahahahahaa _ btw är du skit-snygg utan smink<3

2010-06-22 @ 21:46:45
URL: http://awsomeneardyninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0