Hudvård

Hej allihopa.
Har lovat Lovisa att skriva ett inlägg om hur jag sköder min hy, jag har inte precis världens mest perfekta hy, men den är väl okej antar jag :)

Först och främst låter jag min hud vara fri från foundation, solpuder, och sånt. Det enda sminket jag andvänder är mascara. Varje kväll tvättar jag ansiktet med en vanlig mild tvål, det brukar inte spela någon stor roll vilken jag andvänder. Sen tar tar jag en bommuls-pad och tar lite Nivea young stay clear purifying toner, jobbigt långt namn, haha.
Sen smörjer jag in mitt ansikte med Nivea young control shine Mattifying gel cream, okej jag kommer låta som värsta reklamtjejen nu, men jag måste bara säga att den krämen verkligen funkar! Okej, iaf för mig ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0