Shoppa med mamma

Måste skriva lite snabbt nu, min störande bror ska ha datorn för att spela något skitnördigt worldcraft-spel typ. Jag har iaf varit på stan med mamma, vi letade efter ett par vinterstövlar. För att göra en lång historia kort säger jag bara att vi hittade världens snyggaste inne på Bianco.
Fick även med mig en finfin kofta, en tröja och lite underkläder.
Juste, inne på NK berättade mamma om att hon sett Saga och hennes mamma där någon gång men inte hunnit säga hej. Och det roliga var att samtidigt som hon berättade det så såg jag Saga, haha. Våra mammor pratade lite typ och jag visade mina stövlar m.m. Förresten grattis i efterskott Saga!!! Hoppas att du hade en jättebra födelsedag, även fast du var sjuk, stackare :(

Nu, suddiga mobilbilder.


Stövlar: Bianco

Tröja: Bikbok

Kofta: H&M

Underkläder: Lindex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0