Konfa-camp

Tjenare. Var på ett kul konfa-läger i helgen. Dock var det segt ibland eftersom att två av dem gruppen inte var där, men det gör inget, en av dem är brat och den andra har ADHD, haha.  
Micke och Nicke. Haha, lite kul, jag och Micke kände varandra när vi var pyttesmå och nu helt random så går vi i samma konfa-grupp.

Nicole var rädd för att vi fick värsta spök-rummet.

Carolina och Siri.



Vanessa, haha.

Fin!



-.-



Haha, oslagbar.



På tåget hem.

Jag bjuder på den här, ser ut som en flint.

Avslutar med en blid som jag kopierade från Nicoles blogg, haha, jag DÖR !


Kommentarer
Postat av: Kaji

sv: Tack! :)

2011-04-11 @ 07:20:34
URL: http://kajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0