En allmänt konstigt bra torsdag.

När skolan var slut för dagen tog jag, Siri och Nicole tunnelbanan för att besöka nya Hollister som skulle ha öppnat i Gallerian, men det var såklart inte färdigt, dem öppnar i september. Kult.

Vi gick i alla fall vidare till Gina tricot så att jag fick köpa min efterlängtade stickade tröja (149:-)som jag och Saga varit ute och tittat på. Men då hade de inga i min storlek så jag blev glad över att de hade det nu!

Siri gick tidigare så jag och Nicole gick vidare till Bikbok där jag köpte ett par svarta jeans (499:-). Vi började prata lite spontant med två tjejer från norrland, som lät som vår mattelärade. Vi gav dem lite välbehövliga tips på nattkulbbar, inte för att vi kan mer än vad vi läst på bloggar, men dem blev glada i alla fall!

Det här enlka men fina linnet (129:-) fick jag välja gratis eftersom att jag köpt jeansen. När vi kommit ut på gatan frågade världens snyggaste kille oss om vi ville skänka en slant till välgörenhet och dessutom få kasta en vattenballong på några av hans klasskompisar. Medan vi pratade med honom kom en tjej och rapade  Nicole i ansiktet (?). Haha, jag berättade det för axel för en stund sedan och han trodde att jag berättade om en dröm som jag hade drömt en natt.
En helt konstig dag, men väldigt kul. Imorn är det dessutom fredag och det ska bli annu roligare. Tar med mig kameran till skillnad från idag. Kram.


Kommentarer
Postat av: nicole

hahah naaw tack linnea! Men det ska bli gryyymt att ta ut den! :D haha

Och jaaa, killen är likom helt perfekt! <3 åhh :D <3

2011-08-25 @ 21:53:12
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: Carro

MEN HALLÅ, nu vill man ju veta! Gjorde ni det? :D

Haha storshoppARN Linnea ;)

sv: JAG VEEEEET <3

2011-08-25 @ 22:09:32
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Fin shopping! Har också den vita tröjan, hihi :) härlig blogg du har förresten!

2011-08-27 @ 12:22:56
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0