Popaganda <3


Kom hem för 1-2 timmar sen från den finaste kvällen på länge. Med el classico. Siri och Nicole ♥

Vi låter aldrig Siri bestämma vägen igen. Vi gick över evighetsbron till Söder. Som har himla fin utsikt, men är fruktansvärt lång!

Kolla bara, man kan inte se slutet! Haha, men det blev fina bilder. Älskar att bilderna blev så ljusa.

Framme, på den finaste delen av stan, enligt mig.

Min jättebra idé med att fota underifrån. Grodperspektiv som min bildlärare säger.

På fredagar får man äta var man vill. Vad man vill. Faktiskt.

Vi satte oss i favoritparken vid Medborgarplatsen en stund.

Vi gick även och tittade i affärer. Monki. Jag tillåter er att skratta hur mycket ni vill åt den här bilden. Jag höll mig för skratt därav mongoblicken. Usch.

Sen efter ett långt tag. För vi är inte så hungriga. Gick vi till ett annat donken. Fågelperspektiv den här gången. Kan det bli bättre?

Framme, Popaganda!

Suddiga bilder. Parken där alla som inte ville gå in på festivalområdet (inklusive oss).

Ännu suddigare bild. Fast vi satt inte i parken. Siri och Nicole ville inte, det var lite läskigt och att man inte hörde musiken tillräckligt bra.

Fast vi satte oss på muren där man nästan kunde se scenen. Dock kom det fram en hög kille i 20-årsåldern med sina kompisar som satte sig bredvid och frågade oss om han fick "bjuda på lite"(alkohol). Nej tack, vi är bara femton svarade jag.  

För alla som vill veta så var det bandet Arcade Fire som vi kom dit för att se.

Vi pratade lite med snällaste och roligaste killen fån Nacka gymnasium som var välrldens mest peppade iför Arcade fire. Han hade längtat hur länge som helst efter den här kvällen och gav oss lite tips om band vi bara måste lyssna på.

Det var så himla fint när dem började spela, det var troligtvis dem som nästan alla var där för att se. Man kunde ställa sig på ett visst ställe så att man såg scenen men det var rätt mycket folk där.

När klockan blev över tio var det dags att dra sig hemmåt. Då hade ungefär alla i hela området hunnit bli fulla och gick lite väl snett för att vi skulle stanna längre. Men då hade vi hört bästa bandet och haft en jättebra kväll. Haha, längtar lite tills nästa år, vi ska lätt gå dit då igen!

Kommentarer
Postat av: Siri

haha, du får vara våran gps nästa gång istället! :) fina bilder! <3

2011-08-27 @ 14:38:15
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0