En måndag i Stockholm


Anna Ankas bäska vän Karin Kråka.

Idag har jag varit med Nicole.

Och med Siri!

Vi gjorde inte särskilt mycket, gick en promenad längs fina Strandvägen.

Och sen så har vi skrattat en hel den också som vanligt. The Freaks borde vi kallas, som Nicole skrev på sin blogg så är det inte ovanligt att folk kollar lite snett på oss ibland. Men sånt är livet.

Vi gjorde en sväng in på Mc Donalds för att köpa en en Mc Flurry kladdkaka. På donken blev vi sittandes en bra stund, vi såg en massa folk från vår skola. Panik, skolan börjar snart!

Siri...

Nicole...

... Och jag säger hejdå! Godnatt. Fast jag ska inte sova än, jag har blivit besatt av en tv-serie som heter Lost. Ni vet säkert vilken serie det är, sjukt spännande så man vet inte vad.

Kommentarer
Postat av: nicole

haha åhh ja! Sitter och småskrattar i min ensamhet av glädje när jag läser ditt inlägg! :D

2011-08-15 @ 23:39:38
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: Kaji

sv: Åh, tack vad gulligt sagt! Så himla snäll du är! :D <3

2011-08-15 @ 23:53:29
URL: http://kajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0