Onsdag den 24:e

Hej hej. Haha märkte att mina tankar var ute på promenad när jag skrev det förra inlägget. Mentorsdag var ordet! Nu sitter jag i alla fall sen en stund tillbaka och lyssnar på Arcade fire för att inte längre vara så deppig för en liten struntsak som jag var ledsen över för en stund sedan. Inget viktigt, det bara känns så himla viktigt.
Idag var det första dagen på den riktiga skolan, riktiga lektioner med viktiga läxor. Det är ungefär lika kul som det låter..


Två små halvsuddiga bilder från idag. Det var egentligen tänkt att vi skulle gå ner på stan i eftermiddags, men Hollister- affären vi ville besöka, öppnar inte förrän imorgon. Vi går då istället!


Kommentarer
Postat av: Carro

jag vet :'D <3

2011-08-24 @ 22:07:46
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: nicole

Hhhahahahahahahhahahahaa, skrattade högt på riktigt åt den där bilden på mig.. kan inte bestämma mig om jag ser ut som ett peddo eller bara allmänt läskig/retarded.. hahha

2011-08-24 @ 22:30:29
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0