Julklappstips!

Något som nästan är lika svårt varje år är att hitta julklappar till familjen! Det är svårt att köpa till kompisar också för den delen, haha. Jag är en person som alltid är ute och julhandlar sist, jag har i stort sett inte köpt en enda julklapp än så länge. Så det här inlägget är till för er som just nu också sitter i denna jobbiga sits och behöver lite tips på vad ni ska ge era nära och kära:

Body butter! Jag ska ge ett body butter till mamma tror jag, det är alltid uppskattat och det kommer verkligen till användning.

Happy Socks är en rolig julklapp som man kan köpa till sin pappa. Dem har nyss öppnat en butik på en sidogata till Biblioteksgatan. Dem kostar runt en femtiolapp bara. Det är lite brat/gay jag vet, men se det som en kul grej bara!

En kul DVD-box är en mysig present till mamma. Köp en serie som du själv dessutom gillar, så är halva nöjet på din sida och mamma slipper sitta själv och se på TV.

Böcker! Det är nog den bästa presenten som du kan ge. Fungerar i alla lägen. Jag ska troligtvis köpa boken Hungerspelen till min lillebror i julklapp. Dels för att det är den mest spännande boken i världen, och för att jag tycker att han läser alldeles för lite, haha.. En kokbok är annars mycket fint att ge till föräldrar och släktingar.

Ladda ner några låtar och bränn en skiva med blandade favoritlåtar och ge bort. Det är superbilligt och uppskattas kan jag nog lova.

Mamma kan man alltid skämma bort med lite smink eller något fint nagellack.

Man kan ge bort en iphone, nej jag bara skojade hahah. Men man kan ge bort ett iphoneskal om ens föräldrar eller ens syskon har en iphone.

Ett par hörlurar är nog väldigt bra att ge till syskon/föräldrar, Urbanears är världens bästa hörlurar, dem är så himla snygga också. Det finns mycket säkert väldigt bra hörlurar till ett rimligare pris på Elgiganten eller Expert också.

Tvålar, doftljus eller en god spray till huset/lägenheten är fint.

Te eller någon god choklad är en fin present. Till mamma, pappa eller mor- eller farföräldrar.

Till mormor och morfar ska jag ge en fotobok med en massa bilder från i somras. Det finns hemsidor där man själv får redigera och ordna, och sen tror jag att man får hela fotoalbumet hemskickat och klart. Det kostar ganska mycket, men det är väldigt upskattat i min familj i alla fall.

En gullig present att ge till föräldrarna är en god frukost på sängen. Det är helt gratis dessutom! Så, det var nog ungefär allt vad jag kom på för julklappstips just nu, hoppas ni fick lite inspiration i alla fall. Puss!


Kommentarer
Postat av: Beata

TAcl! Jag förstår dig köper också aLLTID I SISTA MINUTEN. Är allt bra med dig?

2011-12-18 @ 12:07:14
URL: http://www.beatizzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0