Fredag

Nämen hej allihopa! Jag är väl ändå inte den enda här som blir alldeles skakig av koffein? Mina fingrar har damp just nu! Ni skulle ha sett min mammas ansiktsuttryck när jag råkade säga nikotin istället för koffein, haha!
Men i alla fall. Idag har jag träffat kompisar mest hela tiden, jag tog med kameran som tur var, så jag kan visa några bilder.

Fikade på wayne´s med finaste Carro på tidig eftermiddag.

Det nog bästa wayne´s finns i Mio-affären på Sveavägen.

Caroline har gjort dipdye på sina hårtoppar. Med tiden har det blivit mer blekt. Lite mer mörkblått innan om ni ser på hennes iPhone.

Sen efter det så gick jag hem (min himla bussremsa var slut, och jag är inte den som gärna plankar. Fick låna mammas busskort när jag väl kom hem) för att sen möta upp Nicole.

Sen mötte vi upp Siri och försökte bestämma vart någonstans vi skulle gå. Alla vi tre har beslutsångest så det blir alltid jättesvårt att bestämma vad vi ska göra/var vi ska gå.

Classic. Donken blev det.

Prövade att ta bilder manuellt. Älskar ljusa bilder, dock blir allting väldigt lätt suddigt.

Som såhär, haha!

Så därför blev det jättestela miner när Siri och Nicole behövde sitta stilla i flera sekunder.
Får lite panik när jag tänker på att idag var sista dagen på mer än två veckor som jag såg Carro, Nicole och Siri. Det är väldigt tråkigt tycker jag, men det är trots allt bara två veckor! Puss.


Kommentarer
Postat av: nicole

hahahhaa åh, jag borde inte vara i närheten av en kamera..

2011-12-23 @ 21:26:31
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: Siri

well, jag borde inte heller vara i närheten av din kamera linnea haha.

2011-12-23 @ 22:44:56
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/
Postat av: nicole

jag råkade säga kokain... hahaha

2012-01-06 @ 21:56:36
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0