Yo man, I´m dying over here!

Sorry Nicole för att jag snodde din replik. Haha. På tal om det så ska nicole kanske starta en ny blogg! Håll tummarna.
Tyvär vaknade man upp till finska vinterkriget utanför fönstret och såklart gick inte bussarna så jag fick gå hela vägen till skolan i snöstormen.
Nu börjar OC, mitt favoritprogram efter desperatee houswives.

Håret var alldeles blött när jag kom hem, satte upp det i en knut och tog ut den, och fick lockigt hår! Har alltid velat ha det :D Mitt ansikte är likblekt, men det är ljuset, delvis, haha.


Kommentarer
Postat av: nicole

Fiiiin! :) <3

Förresten, jag kan här med säga att jag har en blogg! :D www.imnicole.blogg.se ! wooho! haha! :) <3

2011-02-11 @ 16:55:16
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: Siri

OMG, är helt beroende av Won't stop av JB! <3<3 Tack för tipset typ haha. ;)

2011-02-11 @ 18:58:42
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0