Burlesque

Hej allihopa. Nu sitter jag vid datorn, som vanligt. Var uppe och fixade mitt rum, men ni hör hur det låter. Haha. Igår hängde jag med Carro efter skolan, vi kollade lite i affärer och såg på bio. Burlesque, den var jättebra i alla fall. Christina Augilera var så duktig.
Det slutade med att vi sov över hos Carro, vi var så busiga, busringde till en knäpp kille i min klass, han gick på det! Vi skrattade som galningar efter det. Han frågade efter numret och Carro skyllde på att hon hade dyslexi så hon inte kom ihåg det. Jag dör!!


Kommentarer
Postat av: Siri

Hahah, vem busringde ni till? x)

2011-01-29 @ 15:54:28
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/
Postat av: nicole

HHAH omg!! Kunde ju inte säga det, meeeen omg höll på att kissa på mig påvägen hem när vi pratade om det med honom.. hahhaha, seriöst, att han gick på det!!!!! miahaa

2011-01-30 @ 01:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0