Peak


Var som sagt på stan med mamma igår. Jag var ute efter en skidjacka som ändå inte var så sportig så att jag kunde andvända den i skolan. Det första jag så inne på inter sport var en vit kort tunn perfekt jacka från Peak Peformance. Men jag blev lite ledsen när jag såg att den kostade 2500:- Blev lite gladare när jag hittade den i en annan affär för 2000:- men ville ändå vänta en stund. Vi gick in på älskade NK och jag hittade den perfekta jackan från J. Lindberg typ. Den var svart, kort och bara helt underbar. Den var på rea men kostade ändå 3500:- oops. Om inte mamma hade stoppat mig hade jag köpt den, det går inte att beskriva hur fin den var.
Innan vi skulle gå ut så hittade mamma en jättefin svart jacka från Peak, visserligen inte en skidjacka, men den var en kort dunjacka. Köpte den. Den hade kostat 3500:- men jag fick den för otroliga 1050:- !
Är fortfarande skitglad! :) Bästa köpet på hela året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0