Två steg från paradise


Hej hopp. Nu är jag hemma från en vecka i Malaga. Här är en bild från balkongen.













Min ena kusin, Victor.

Min andra kusin som heter Felix.



Jag.





En bild Victor ville att jag skulle lägga upp, varsegod :)



Felix ville alltid att jag skulle ta "modellbilder" på honom, hahahah.

Ronda, en stad uppe i bergen som vi besökte under en dag.

Vi hyrde två bilar varav en av dem var utan tak, första gången jag åkte i en cab.



Gulle.



Medelhavet.

Lillebror Axel.











Okej nu blev det lite blandade bilder här på slutet, men det här var några av bilderna iaf. Om 20 minuter åker jag till landet i ca två veckor. Det blir dåligt med bloggning då, men har jag tillfälle så skriver jag, kram.

Kommentarer
Postat av: nicole

haha, gud vad underbart! :D <3

btw, är heeeemmaaa! :)))

2011-07-24 @ 15:35:32
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0