Fuck Adolf, just sayin'

Hejsan lilla bloggen. Idag mötte jag och Carro upp Becca. Vi gick på stan, åt lunch och gick på bio. Vi såg Black Swan, andra gången för mig men den var fortfarane lika bra. Vid busshållplatsen (Det brann i T-banan tydligen?) träffade jag Vanessa. Fick mig att sakna konfan lite..
Jag tog faktiskt några bilder idag, men jag laddar kanske upp dem när jag kommit hem, ungefär alla bilder från skolavslutningen och frammåt i en bildbomb. Den här veckan ska jag bara ha det chill med min bästa vän-som jag inte kommer se på hela sommarlovet! Hur fan har ni tänkt er att jag ska klara mig?!


Kommentarer
Postat av: Carro

Aww <3 Vet inte hur jag ska klara mig heller.. Men vi ses väl i Augusti iaf? På min konfa sak? :) men det e typ 500 år tills dess men iaf :/

2011-06-16 @ 16:12:47
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0