May you stay forever young


Sista dagen på flera flera veckor som jag ser Siri, kommer sakna henne så mycket!



Såg nästan ut som en sittlift, det fick mig att sakna vintern och skidsäsongen. Men man ska inte klaga, jag älskar ju sommaren.

Vi såg Rosanna och Daniel Paris inne på donken och JAG frågade ifall vi fick ta bild. Stolt, haha. Dem var jättesnälla, jag sa till Daniel att jag "hejjade" på honom i Ung och bortskämd och då sa han "aaaw gjorde du?" och sen gav han mig en kram. Haha, det gjorde min dag.



Haha, roligaste bilden, har ena benet mot väggen, fråga mig inte varför.

Nicole hade mycket svårt att sluta skratta.

Men ett gott skratt förlänger livet!

Äsch, slänger upp en till bild på oss, haha :D


Kommentarer
Postat av: Carro

NEEEEEEJ FAAAAAN VA ORÄTTVIST NEJNEJNEJ AAAAHHHH VILL OCKSÅ NEEEEEEEEJ FAN VA ORÄTTVIST JAG VILL OCKSÅ TRÄFFA VÄRLDENS BÄSTA DANIEL PARIS FUUUCK LYCKOOOOOS FAAAAAAAAAAN



HAHA JAG BLEV IAF UTSTIRRAD AV KISSIE IGÅR -.-

2011-06-22 @ 23:12:14
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: Siri

haha, gud vad bra bilderna på er, daniel & rosanna blev. :D alla ser så söta och glada ut! ^^ kommer sakna dig übermycket också! :( <3

2011-06-22 @ 23:15:15
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0