10 saker

Härmar Nicole lite nu, 10 saker som ni inte visste om mig!

♥ USA är mitt favoritland, har varit där tre gånger, har dessutom släkt där :)
♥ När jag är ledsen blundar jag och lyssnar på min favoritlåt I hate this part, med pussycat dolls.
♥ Jag älskar Twilight, har gjort det ett bra tag nu, är absolut team Jacob.
♥ Jag tycker att Kenza har den bästa bloggen i världen, no matter what.
♥ Anti-flag är ett av mina favoritband, gissa vem som tipsade? Haha.
♥ Jag hatar när folk använder päls, just därför att jag vet hur det framställs.
♥ Jag tycker att Justin Bieber är den snyggaste killen i världen.
♥ Jag är skitdålig på matte.  
♥ Angelina Jolie är min favoritskådespelerska.
♥ När jag är på skratthumör skrattar jag åt allt!


Okej det mesta visste ni nog redan, liiiite nytt kanske? :D





Snygg som in i helvete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0