Som jag lovat, bilderna från Rihanna ♥


Om vi tar det ganska långt från början. Vi hängde på stan ett bra tag efter skolan.

Här i Gallerian.

Jag måste beräta en viktig sak för alla. Min kamera som jag tog alla bilder med till det här inlägget är en gammal jobbig trash-kamera. Jag kan inte säga att jag är något vidare på det här med foto, men en sak vet jag- och det är att dem här bilderna blev suddiga!

När vi kom dit var det vi och några andra som satt och väntade.

Såhär många ungefär.

Nicole ställde upp på en och annan bild.

Det var nästan helt fullt med folk när Calvin Harris, som var kvällens förband, började spela.

Det blev en hel del remixer, man fick nästan lite lust att dansa, fast vi hade sittplatser, så det var ju inte så smart.

Sen blev det paus en stund till.

Så vi passade på att ta några roliga bilder under tiden.

Och sen började det!!

Rihanna!!!



Sämst kvalitet på bilderna, ursäkta.



Sen spelade hon Umbrella, som sista låt.

Det var en så bra konsert, och med tanke på att hon var så pass sjuk att hon ställde in spelningen dagen därpå så var hon helt... jag vet inte vad, men det var galet. Vill göra om det igen! ♥


Kommentarer
Postat av: nicole

Hhahha, och du kallar dina bilder suddiga!! Har du sett mina? Man skulle kunna tro att jag inte ens var där eftersom man inte ens ser att det är hon... hahahaha

2011-11-06 @ 18:37:18
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0