bra utbildning- skön attityd

Idag har jag, min klass, och hundratals andra 96:or varit på gymnasiemässan i Älvsjö. Jag visste väl ungefär redan var någonstans jag ville tillbringa mina tre kommande år efter grundskolan. Men vad jag kan intyga är att jag vet nu ännu säkrare att jag vill gå just där. Så nu gäller det att ta tag i plugget om jag vill ha en liten chans att ens komma in som reserv, haha.


Skulle väldigt väldigt gärna vilja gå på high school i staterna ett år. Dock behöver man gå om hela det året man missat i den svenska skolan, och det vet jag inte om jag orkar. Men om jag nu skulle orka, fy fan vilken kul blogg det skulle bli. Shopping, cheerleading och sol sol sol- konstant! Som Siri sa idag, "man skulle komma tillbaka till Sverige som en helt ny människa".

Kommentarer
Postat av: nicole

changs <3

2011-11-24 @ 19:08:50
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilken skola är du nästan säker på att du vill börja? :D smsa! Eller börjar det på ö?

2011-11-24 @ 20:57:33
URL: http://festhoscarro.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0