Breaking down-fredagen


På gatorna i stan har de börjat pynta inför jul.

Det är alltid lika mysigt.

Vi gick till en biosalong som så fint hette Saga, och hämtade ut våra biljetter.

Gick vidare mot hötorget. Precis på stället där jag fotade på bilden kom det fram en man i ko-jacka som jag tror att ville att jag skulle ta bild på honom. Haha.


Standard. Middag på donken. Och jag råkade spilla ut en massa vatten på bickan, bra. Haha.. 

Sen var det dags att gå tillbaka till bion. Breaking dawn såg vi som sagt.

Pepp pepp pepp pepp!!

Filmen var faktiskt väldigt bra, fast jag tycker att den första filmen är bäst. Kommer nog alltid att vara bäst också, men man kan väl aldrig riktigt veta.

Vi drog hem efter det, bio är så mysigt nu när det är kallt och mörkt utomhus. Det är ju kul på sommaren också såklart. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Siri

merci beaucoup! ;)



2011-11-28 @ 18:13:11
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0