I can count on you like four three two..

Hej där. Jag är stressad till tusen just nu, för jag har ett stort prov imorgon, och jag kan inte mycket. Förlåt för att jag babblar så mycket om skolan, men jag måste bara berätta om en sak. Som var så pinsam. Jag dör. Ena halvan av vår fina lilla klass skulle i alla fall leda ett idrottspass i ungefär tre minuter idag på idrotten idag. Ni kan såklart gissa hur det gick för mig. Hade en liten pip-röst och ni förstår inte hur nervös jag var. Höll på att freaka ur på riktigt. Men nu lägger vi det bakom oss.
Jag ska dra mig tillbaka till skolan om en stund, för att ha samtal med min lärare, inte så jättekul. 
X_5a7e9d44_large
 Candice Swanepoel. Härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0