Den elfte i elfte tvåtusenelva

Först och främst- ursäkta för att min blogg är som den är just nu. Tråkig och handlar mest om samma saker hela tiden. I eftermiddag gick jag, Nicole och Siri ner på stan. Åt mellanmål, gick i affärer och sen fikade vi på Wayne´s. Just nu är det lite ensamt här hemma, för alla i familjen utom jag är på middag hos en familjevän. Men det är rätt skönt att vara hemma ensam på kvällen, för er som inte vet det så går jag alltid runt och sjunger när jag är hemma ensam. Tur för er att ni inte behäver lyssna, haha!

Bild på mig och min knäppa lillebror i somras. Mina föräldrar är inte värsta hippiesarna som låter oss åka på taket på bilen varenda dag, det var faktiskt EN gång, på vår egen lilla väg på landet, jag lovar! Haha!


Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha va fiiina :)

2011-11-12 @ 11:18:12
URL: http://oohsnap.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0