Familj-lördagen


Idag åkte jag och min familj till mormor och morfar i uppsala för att fira min fina mormor som fyller 80 år!

Och mina kusiner var också där, alltid lika kul att träffa dem.

Inte för att jag tror att jag har några läsare från uppsala, eller några andra läsare än folk i min omgivning, haha, men om det nu är så- så känner ni väl till restaurangen Paris?

Det var där vi åt lunch idag! Så mysigt ställe, och mormor blev så glad.

Jag åt en maträtt som kallas parisare, väldigt gott!

Sen efter sen stund, när vi kommit hem till morföräldrarna åt vi tårta och pratade. 


Sen kollade jag och mina kusiner i fotoalbum på gamla bilder, här är jag, haha.

Och efter det kollade vi på TV en stund, innan det var dags att åka. eftersom att jag och min familj åker utomlands vid jul så ses vi inte allihopa på juldagen som vi brukar göra varje år. Så vi sa hejdå och vi ses väl inte förrän nästa år. Väldigt fin familj-lördag i alla fall.

Nu ska jag fixa några saker tills imorgon, tjejerna kommer hit vid tolv, då ska vi träna på vårat träningsprogram som är på torsdag, skönt att ha det avklarat så man kan fokusera på andra saker i veckan. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0