Gröna muffins


Idag efter skolan var jag och Siri hemma hos Nicole, vi skulle baka muffins till deras mentorsgrupp som ska ha en fest imorgon kväll.

Så Nicole agerade smörstekare.



Lyssnade lite på spotify samtidigt.

Hoppas ni inte spyr nu, men såhär såg det ut innan Nicole fick nog, och tog fram elvispen. Vilket inte gick så bra, för Siri råkade vispa ut en massa smet i hela köket, Nicoles kök blev vit-brun fläckigt, haha!

Blev godare sen.

Fast någonstans däremellan blev det lite för mycket skratt och smet-mustacher.

Tycker dem blev rätt fina tillslut.

Ännu finare med lite grön glasyr på! Hoppas dem blev goda, åt nämligen bara smet, haha.
Nu är jag så sjukt stressad, så jag vet inte vad! Jag borde verkligen börja plugga nu, puss!

Kommentarer
Postat av: nicole

pinsamt....... hahahah

2011-11-09 @ 23:56:02
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0