Smoked pot with the principal

Hej hej. Varning, måndagsinlägg blir aldrig roliga. Läs: Vi gjorde pannkakor på hemkunskapen, alla i min grupp valde recept åt mig så jag fick göra ryska plättar (?) med rödlök på! Mums! eller inte..
På extramatten, eller mongomatten som vissa kallar det (nej jag är inget mongo, jag går eftersom att mina föräldrar tycker att det är så viktigt) fick jag för en gångs skull lära mig lite vettiga saker, jag har lärt mig att lösa uppgifter som skulle kunna komma på svårare delen av matteprovet. Och det bästa, det var inte ens svårt! Jag kan se ljuset! Jag kan se ljuset!!

Roligt, ironiskt klipp med Andrew och Ben från MGMT. Kommentarerna till klippet är nästan lika roliga.. Fast lite halvt elaka, naaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0