I fredags


Hej bloggen. Nu kommer de halvt suddiga men ändå ganska roliga bilderna från i fredags.

Vi kom in på lilla fina Grönan.

Vi kom fram till scenen där en massa folk redan paxat platser.


Vi gick runt en sväng vid vattnet och kollade på båtarna, köpte Ben & Jerrys och åkte uppskjutet.

Sen såg vi Kissies brorsa i sina röda byxor. Sen började vi gå mot scenen.

Sen satte vi oss och väntade. Nicole har för i övrigt tagit ut sin tandställning idag. Nu har hon dem snyggaste tänderna i hela stan!

Siri var jätteglad.

Väntade länge länge på att konserten skulle börja.

I kanske tre timmar, mer eller mindre.

Här börjar den, och här börjar även alla suddiga bilder.

Och vi hade sämsta personerna framför oss, som hela tiden trampade oss på fötterna och knockade oss i ansiktet med deras bakhuvuden.

Tror att det här blev den bästa bilden, Håkan kysser gitarristen ser det ut som haha. Hade jag kunnat klippa och fixa så hade jag klippt ihop ett filmklipp och lagt upp. För jag filmade mycket. Men det kan jag inte. Tyvär.

Och sen var det dags för alla tusentals människor att gå ut. Det var en bra kväll, och en bra konsert som jag kommer minnas jättelänge. Nästa konsert blir i november, bästa barndomsidolen Rihanna, i Globen! Längtar så himla mycket. Nu ska jag göra lite läxor, gör något kul ni som är läxfria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0