Piazza, New York Catcher-


En av de få sakerna jag och Siris bror har gemensamt är att älska Belle and Sebastian. fina låtar ♥


Imorse fick jag minst sagt en chock. Nicoles hår var så fint! Och annurlunda, fick nästan tårar i ögonen, det kändes som om jag kollade på en annan människa. Hon har klippt sig alltså.

Sen fortsatte vi vidare till NO:n, en av anledningarna till att uppdateringen kommer vara lite dålig fram tills på torsdag är ett jobigt no-prov. Pluggade två timmar idag och jag minns ingenting.

Knäppte ett sista kort fort som fan, för att inte den stränga matteläraren inte skulle se något. Gillar inte att bli tillsagd. Förlåt för de deprimerande bilderna (gör de vanligtvis trista måndagarna ännu tristare), ljuset blev galet dåligt så då gäller det att använda nödlösningar som svartvitt. Nu kollar vi alla på Svenska Hollywoodfruar och blir på bättre humör tycker jag! Puss.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åhh vad fin Siri blev i håret! :) <3

2011-09-22 @ 17:07:22
URL: http://fannymarhaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0