Fredagen den andra september.


Hej söta bloggen. Idag är det den bästa dagen på veckan, fredag. Som ni alla säkert förstår.

Efter skolan gick jag, Siri och Nicole hem till mig en stund.

Åt mellanmål och pratade lite.

Innan vi letade efter Stockholms förhoppningsvis ödsligaste plats. No matter where. Vi skulle ju ut och åka skateboard!

Letade..

Tills vi hittade en öde parkering.

För vi ville inte att någon skulle se oss när vi åkte. Vi är nybörjare. Väldigt mycket nybörjare faktiskt.

Siri visade sina skills.

Och jag försökte visa mina tricks, som bestod av att åka fram och tillbaka utan att ramla.

Nicole tog lite egobilder.

Wiihoo.

Nicole tar en liten paus i åkandet och posar lite med brädan.

Jag joinar henne. Gillar ni våra fina mössor vi hade på oss förresten? Fast det var rätt så varmt. Vi ville få fram den riktiga skate-looken. Haha ja vi är löjliga. Typ.


Kul att sitta på brädan också.. Haha.

Och att ta två brädor och lägga sig på rygg.

Det tyckte Nicole var kul i alla fall.



När vi kände oss färdiga med skateboard-åkandet (som faktiskt gick väldigt bra haha) så knäppte vi på oss cykelhjälmar och började cykla vidare.

Till den bästa bryggan på hela Djurgården. Det är en bit att åka men det är definitivt vär det. Alltid lugnt och fint.

Vi hade köpt chips, läsk och ostkrokar som vi satt och åt tills vi fick ont i magen.

Ankor. Änder.



Vi satt kvar tills det blev mörkt och jättekallt.
Återligen en bra fredagskväll. Nästa fredag kan till och med bli ännu bättre för gissa vad vi ska hitta på då? Håkan Hellström såklart ♥

Kommentarer
Postat av: nicole

hahhahh :'D

2011-09-03 @ 11:38:31
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: Carro

Då ses vi på Grönan då? ;)

Var fick ni skatebordsarna (hur fan säger man skateboard i plural? x)) ifrån? :o

2011-09-03 @ 11:40:20
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0