Just another rainy day


Jag tror att den här dagen var den regnigaste på hela året. Och jag var naiv nog att välja bort mina Hunters och knöt på mig ett par converse.

Siri, jag och resten av klassen gick på en riktigt lång promenad från Universitetet till Solna (?)

Det var väl okej när det bara blåste lite och duggregnade ibland.

Men inte okej när man gick igenom ett stort fält som var alldeles blött. Skorna blev blöta på två sekunder.

Vi åt i alla fall i ett hus som var ganska fint. När vi ätit klart regnade det så mycket att lärarna bestämde att vi skulle sluta några timmar tidigare. Så vi tog bussen tillbaka.

Sista biten gick jag tillsamans med Carro, vi pratade om jobbiga prov, paraplyer som var regnbågsfärgade och filmkvällar som vi ska ha. Helst snart.

Mina skor såg som förväntat ut såhär. Efter en friluftsdag i regnet kan man inte hoppas på bättre. Jag hade i alla fall ett par sockor som min farmor stickat. Så jag slapp bli förkyld igen. Hoppas jag..


Kommentarer
Postat av: Carro

hahahaha :d

2011-09-21 @ 19:06:27
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0