Lördag den tjugofjärde


Igår var det lördag alltså. Jag skulle egentligen ha träffat Saga på dagen, men det får bli en annan gång. Många andra gånger rättare sagt. Jag cyklade ner till stan och köpte en försenad present till mamma, som gick sönder (panik!) på vägen hem. Ska köpa en ny i veckan.

Åkte hem till Carro efter det. Jag hade en fläta i håret för ovanlighetens skull.

Vi gick till den lilla parkeringen som var tom till vår glädje. Carro lärde sig att åka skateboard och hon var faktiskt jätteduktig.



Sen åkte vi hem till mig, vi skulle ha skräckis-kväll!

Och Carro hade roligt nog en bild på min kille på sin T-shirt. Jag vet att bilden blev lite sne, men det är bara för att alla inte riktigt ska förstå vem det är. Haha..

Vi såg på The Resident, inte The Outsider/Insider som jag råkade säga till Siri och Nicole idag. Filmen var i alla fall väldigt obehaglig, speciellt i slutet.

Sen drack vi cola och åt chips innan vi drog upp täckena till öronen och släckte lampan i taket. Idag var det söndag och jag hängde på stan med tjejerna. Äsch, det får bli dubbelinlägg ikväll. Om några minuter får ni ett inlägg om vad jag gjorde idag. Håll ögonen öppna.


Kommentarer
Postat av: nicole

mysigt! :D <3



Neej åh vad dåligt samvete jag får, jag hade ju lovat att påmina dig att köpa en ny kopp till din mamma! flåååååt! <3

2011-09-25 @ 23:19:39
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0