Torsdag den tjugonionde

Hej alla. Idag har jag haft en jättebra torsdag. Om man tänker bort det sjukt jobbiga idrottstestet vi gjorde i slutet av dagen. Jag träffade i alla fall Saga efter skolan och det var superkul. Vi gick hem till mig en stund, åt mellanmål och jag bytte om. Sen gick vi på stan en stund och när affärerna började stänga svängde vi förbi ica och köpte en massa gott innan vi gick hem till Saga för en Gossip girl-kväll! Älskar Gossip girl. Serena är bäst.
Det är lite kul att jag läser om cannabis på NO:n och hade föredrag om det på SO:n, frivilligt. Har ingen aning om varför haha.

Jag provade Kenzas nya jacka! Pröva den inte, tro mig, ni vill aldrig ta på er en annan jacka efter det! Och juste, mitt ansikte. Blev inte så bra på bild.

Torsdagsmys!

Typ såhär ska mitt kök se ut när jag flyttar hemifrån. I mina drömmar alltså.

Här är min outfit som jag bytte om till efter skolan. Här är även en bild på mina minnetonkas som Siri och Nicole ville se bilder på. Tycker om dem, men vet inte om jag vågar ha dem i skolan. Dem är väldigt inne i USA så det lär ta några år innan trenden kommer till Sverige, annars är det kanske lite kul att vara först?

Kommentarer
Postat av: nicole

men f u linnea! Finaste skorna och outfiten ever!!! Ha på det!! Du vågar!! Det är ju bara hur fint som helst, jag lovar! annars tar jag det! ;) haha! <3

2011-09-29 @ 22:25:05
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: Siri

åhh, gud vad fina minnetonkas'arna (haha) var! du måste ha på dem i skolan! 8) vi ses imorgon. <3

2011-09-29 @ 23:17:50
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0