Veronica Maggio i fredags


Bättre sent än aldrig som man brukar säga!

Innan vi gick till Gröna Lund stannade vi till hos Siri en sekund. Här ser ni hennes fina hall och en kul tavla ovanför pianot.

En av många suddiga bilder som togs en bit från grönan.

Dem kollade i väskorna efter alkohol, jag sa knäppt nog utan att riktigt tänka mig för "Jaha, jag trodde att ni letade efter bomber i väskan"

Vi satt i alla fall och väntade i två timmar ungefär.

Som många andra. Såg Pommelinn och en tjej från paralellklassen. Dem hade en vän som stod längst fram som dem skulle ta sig fram till.

Nicole var nog gladast av alla, hon älskar Veronica Maggio.

Smilegropar! <3

Vi fick väldigt bra platser för att bara ha väntat i två timmar. Dock tryckte folk på som tusan, från alla håll och kanter. Kastade vatten och var allmänt oroliga.

Sen började det! Och alla var jätte pepp, man kan säga så ibland, för att ens favoritbloggare säger det.  


Såg Chloé Schutterman och hennes vänner, Ebba von Sydow och en massa andra i VIP-delen.  Kändes lite kul att berätta bara.

Sen var konserten slut. Såg Emma också när vi nästan var utanför området.

Det pinsammaste på hela kvällen var nog när vår musiklärare kom fram och pratade med oss. Vad ska man säga liksom? Hej jag var på Veronica Maggio, det var bäst. Vad gör du här? Haha.

Sen kom pappa och hämtade oss. Det var min fredagskväll ungefär. Hoppas ni hade det bra också ♥


Kommentarer
Postat av: nicole

haha, mitt ena öga är ju typ 20 gånger större än det andra på alla bilder!??!

2011-09-25 @ 12:43:57
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0