Torsdag 26

Hej hej. Imorgon vankas det omprov i matte för min del. Väldigt kul om jag får säga det med egna ord. Pågrund av mina ytterst utmärkta kunskaper inom matematik så hade mina föräldrar bokat en privatlärare till mig som var här i eftermiddags någon timme och visade mig lite om ungefär allt möjligt inför mitt kommande prov. Förlåt för att min blogg är supertråkig förresten. Önskar lite att jag var en av alla dessa bloggare som kan skriva ett inlägg med endast bild och rubrik och ändå lyckas få läsare som gråter blod om bloggaren inte uppdaterar ungefär varje sekund. När jag börjar gymnasiet så ska jag starta en ny och fin blogg där jag ska uppdatera sjukt ofta och lägga upp en massa outfit-bilder och annat fancy shit. Bästa bloggen ska jag ha. Hejdå!

Eftersom att jag har lite bildbrist för tillfället så får ni en halv-konstig bild på mig och min lilla lillebror i Indien förra vintern. Haha!


Kommentarer
Postat av: nicole

omg vad smååååå!! gulligt! :))

2012-04-26 @ 22:36:26
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0