Icona pop


Hej hörrni. Ser ut som en tvättäkta mupp på bilden, fast mitt hår blev så lockigt och fint så vi får helt enkelt strunta i det. Vet att jag borde ha uppdaterat lite bättre än vad jag faktiskt gjort under de senaste dagarna, men jag har dessvärre... glömt bort bloggen lite. Äsch, det lär bli mer bloggning sen när gymnasiet startar! För någon som undrade så ska jag börja Södra Latins gymnasium på måndag!! Är skitnervös. Ser framför mig hur alla hipsters dränker mig i toaletterna på rasterna och hur de kastar sudd på mig på lektionerna... Eller, nej det gör jag egentligen inte, men jag är ändå nervös som tusan.
I alla fall, nu ska jag strax (NU!) möta upp Nicole och sedan dra till orrarnas paradis här i Stockholm, nämligen Ung08. Känns som om jag typ inte har något liv när jag skriver det. Vi ska hursomhelst lyssna lite på Icona pop och träffa lite andra gulliga kompisar som jag inte sett på länge. Ha det fint nu, kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0