Måndag.


Hej hej. Eftersom att mitt utséendemässiga tillstånd är ytterst bristfälligt för tillfället så får ni en gammal söt liten rörlig bild på mig istället. Hade faktiskt på mig samma tröja idag, som på den rörliga bilden ovan. Vet inte riktigt om jag orsakade psykiska skador för livet på någon tvättäkta estet, men vad som jag är verkligt rädd för är om de äldre eleverna nu pågrund av det här kommer plåga mig lite extra på nollningen (kan tilläggas att jag är livrädd för nollningen!) som för i övrigt äger rum ungefär när man minst anar det. Känns sådär lagom kul alltså.
I alla fall. I eftermiddags hängde jag en stund med bästa Carro. Fikade och pratade och sånt. Det var jättemys! Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig tror jag, godnatt hörrni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0