Helg.

Hej bloggen! Förlåt för dålig uppdatering. I fredags träffade jag Åsa en stund efter skolan, fikade och kollade lite i affärer. Jättemysigt! Senare på kvällen hängde jag mest hemma hos Alva och kollade på gamla Desperate housewives-avsnitt och pratade om allt som hänt senast vi sågs, vilket var för länge sedan.
Igår kväll bjöd Vendela med mig till hennes kompis fest i Älvsjö, så jag tog med mig Åsa och Nina och vi var där en stund tills alla var tvugna att gå, men det var jättetrevligt. Denna söndag hade jag mest tänkt plugga och dra ner på stan för att handla en ny vinterjacka. Jäklar vilket långt inlägg det blev! Puss hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha det roligaste med det här inlägget är den sista meningen! Om det här är jäkligt långt, hur långa inlägg skriver jag då? Hahahah förlåt men var bara tvungen att kommentera det här för att jag tyckte att det var ganska komiskt. Jag gillar förresten när du skriver lite "längre" inlägg <3

Svar: Hahahah vet, det här är egentligen askort men för att vara min lilla tråkiga bild-blogg typ så är det sjukt mycket text :) <3
favoritelife.blogg.se

2012-12-02 @ 15:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0