Fyra bilder från idag:


Idag kände jag mig alldeles rolig och rosa, för jag hade på mig min mjuka t-shirt från abercombie and fitch. Efter lunchen idag så gick jag, Siri, Masken och Emma till Norra Reals "öppna dag" (vi gjorde också ett snabbt besök hemma hos Masken och hennes små kattungar, dog lite, vill och så ha kattungar nu!), jag fick helt klart en annan uppfattning om Norra nu, efter att jag varit där en vanlig skoldag. På gott och ont kan man väl säga.. Kan medge att jag just nu också sitter med världens beslutsångest inför gymnasievalet. Varför ska det vara så himla svårt?! 
Nu ska jag agera Gordon Ramsay, för jag ska nämligen laga middag ikväll! Älskar att laga mat! Ibland, haha! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: nicole

FUCKINGEWJFKLWJFJWQOJFKD MASKENS KATTUNGAR <3 3 3 <3 <3 3< <3 <3 <3 <3 <3 förlåt. är lite avundsjuk :) hehheh

2012-02-08 @ 18:16:01
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0