Fredag den tredje februari:

Hej! Idag är det fredag! Har längtat så himla mycket efter helgen. Alltså, att få sova hur länge man vill på morgonen, haha! I eftermiddags så tog jag och mina fina vänner en fika på stan, alla varma choklader och kaffe-lattes jag druckit de närmaste månaderna har helt klart gjort vår svenska kalla vinter mycket mysigare och bättre. Vintern är nog inte så illa i alla fall, om man tänker efter. Fast sommaren är mycket bättre.

Tog inga bilder idag, så ni får se en bild på min middag som jag åt igår. När mamma inte är hemma så sitter jag, pappa och lillebror alltid på olika platser och äter middag istället för tillsammans vid matbordet. Att äta i sängen medan man läser en bra bok och lyssnar på lugn musik är absolut bästa stället enligt mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0