Min fredag

Tjenare! Idag är det fredag. Den här helgen ska bli så bra! Visst, såhär på fredagskvällen sitter jag tragiskt nog ensam hemma framför en laptop och kollar på konstiga youtube-klipp.. Men imorgon ska bästa Carro sova över här, skräckfilmskväll såklart! Och på söndag går jag och mamma förhoppningsvis ut på stan, (går ungefär högst tre gånger om året på stan med mamma, så varje gång är liksom lite speciellt) och förhoppningsvis så hittar jag någonting fint!  

Jag drog på mig närmaste plagg jag kunde finna imorse och åt en banan i hissen påväg till skolan, vaknade mindre än tio minuter innan jag skulle gå hemifrån. Stress?

Åt (nästan) nyttigt mellanmål på donken efter skolan. Lite mini-morötter, vanilj-paj, vatten och en latte. 

Haha! Var så himla trött på min, Siris och Nicoles vanliga donken-meny. Två cheesburgare och en vatten.

Hörde världens sjukaste (lät ungefär som en tjej på vår gamla konfa och skrillex) låt inne på topshop. Galet vad vi skrattade. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0