Mammor och minimodeller

Så heter programmet jag ska gå ner till tv-rummet och se på om några minuter. Jag ser i stort sett aldrig på tv längre, nu när den nya desperate housewives-säsongen inte har börjat än, så det vore allt kul att hitta en serie att följa på vardagskvällarna, det är så himla mysigt!  

Hoppas att programmet är bra, det ska tydligen handla om mammor som vill att deras döttrar ska bli modeller, likanade saker är vanliga i USA, minns att jag såg sådana baby-beauty-contests` på tv när jag var i Florida för några år sedan. Tyckte mest att det bara var sjukt, hoppas att det här programmet är bättre!


Kommentarer
Postat av: Lina

Där ser man!:D

2012-01-16 @ 21:35:37
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0