Talk to the hand


Såhär gärna ville Nicole bli fotad idag på lunchrasten. Haha! Jag kan väl inte säga att det hände så mycket speciellt i skolan idag. Som vanligt, ungefär. Det visade sig att ungefär alla i vår klass hade varit på Östra Reals öppna hus igår kväll, och det var typ ingen förutom Nicole som gillade det. Det var väl kanske inte kul, haha!

Annars då? Jag sitter här i mitt rum och äter onyttigaste mellanmålet på hela veckan. Ett av mina nyårslöften var att kanske förlora något kilo eller två, om ni förstår. Så jag blir av med i alla fall ett av mina komplex, mina megafeta dumma lår. Har seriöst haft lår-komplex sedan jag var fyra, minns hur jag brukade titta ner på låren och tänka att dem såg ut som gamla-farbror-lår. Haha! Men men, det finns värre saker att oroa sig för. Läxor till exempel, kommer behöva gå på något skit-gymnasium mina tre kommande år om jag inte höjer mina betyg fort som attan! Nej, jag måste börja nu, hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: L

tjo =) vet du nått bra på tv ikväll?

2012-01-18 @ 18:19:52
URL: http://thecherries.blogg.se/
Postat av: nicole

1. LINNEA, ÅHHHHH DUMMA BAJSUNGE!!!! DU ÄR SMAL SOM EN HALV SYTRÅD! OM DU HAR FETA LÅR, HAR JAG ELEFANTLÅR!!!!!!!!!

2. Bajsunge igen som hänger ut mig för Östra. pINsamt. Ingen fick ju veta om det, hahaha

3. HAHHA OCH LOL PÅ DINA TOASTS! Typ två torra brödskivor, hahahahahah

2012-01-18 @ 18:49:58
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: nicole

Måste dampa av mig igen! Vet inte hur många gånger jag ska säga det linnea, men du har verkligen(!) inte tjocka lår! Dina lår är hur smala och fina som helst. Inte tjocka någonstans!! Om du är tjock är jag somsagt the biggest women in the woooorld!! Liksom du kan köra "nicole är så fet att när hon badar sjunger valarna We areee familyyyyyy" Linnea, du är smal som en tändsticka!!!!!!!!! U see!?!? <3 <3 <3

2012-01-18 @ 19:28:02
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Sv: Vsg! <3 Okej =)

2012-01-18 @ 20:56:46
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0