Tjenare bröder

Sitter och lyssnar lite på min underbara världsbästa spotifylista, som jag snart inte kan lyssna på längre, eftersom att jag inte har det där himla spotify premium. Jag ska skaffa det. Snart. Orkar inte säga till mamma och fixa och trixa med kreditkort, och hej och hå och en massa saker som oss halvt internet-handikappade tycker är svårt.

Men här kan ni i alla fall få se listan om ni vill. Jag bestämde mig för någon månad sen, att bara göra en lista med en massa indie-band som jag aldrig någonsin förut hade lyssnat på så mycket. Är ungefär kär i alla låtar nu, som ni ser.

Kommentarer
Postat av: Siri

alla förutom den bästa, fleet foxes <3 hehe

2012-01-10 @ 22:38:19
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0