Långt utelåst-inlägg

Hej hopp! Idag är det söndag och det är så tråkigt. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att äta frukost med Carro, sola solarium (jag vet det är superfarligt, men jag vill ha ganska bruna ben när vi gör simprovet i skolan om några veckor) i tio minuter, gå hem och äta lunch och sedan sätta mig framför laptopen och lyssna på coldplay och läsa några fina bloggar.

Igår sov Caroline över hos mig som sagt. Förutom att äta glass medan vi kollade på Saw så hann vi bli utelåsta, och tvingades sitta i mitt traphus i ungefär en timme. Ingen av oss hade med oss mobil eller hemnycklar, och den enda som var hemma var min lillebror som satt med sina himla hörlurar och spelade onlinespel på datorn. Så jag fick fråga mina nya grannar (sjukt pinsamt) om jag fick ringa mamma, som i sin tur ringde till min lillebror Axels kompis mamma som bad sin son att ringa Axel på skype, och bad honom komma och öppna ytterdörren där jag och Carro satt och väntade. Tänker alltid ha med mig min fula lilla mobil i fortsättningen nu.




Hahaha! Gamla webcam-bilder alltså.. Nu ska jag drick varm choklad tror jag, och sen ska jag ta ett mysigt, varmt bad. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

haha du va tvungen med bilderna va? haha fast de va ganska söta ändå <3

2012-01-19 @ 22:25:01
URL: http://oohsnap.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0