14:50

Hej på er människor. Jag är hemma i Stockholm nu. Gissa om jag är övertaggad på att ha picknik i Humlegården, åka ut till en brygga och bada på Lidingö, äta lunch på Södermalm, gå långa kvällsprommenader på Östermalms små gator... Jo det hade jag allt varit. Det vill säga om någon av mina kompisar hade varit hemma!!! Just nu så är jag helt jävla ensam ju. Ingen är typ hemma. Sitter framför min dator och tröstar mig med att ta webcambilder på mig själv som jag sedan redigerar i hopp om lite snygghet. Hehe.. Äsch, imorgon så åker jag ändå till några familjekompisar och sedan tillbaka till landet. Det är ibland rätt bra det här med att ha lantställe i en skärgård. Folk tror säkert att man är hurtig som seglar optimistjolle och går skogsprommenader mest varenda dag, fast egentligen är det bara en lögn, för mina två största intressen på landet är att sova och äta. Men det gör inget för folk tror att jag är hurtig. Nej hörrni, nu ska jag dra ner på stan själv för att inhandla lite presenter osv, och sedan så ska jag fortsätta ta flera egobilder med webcamen. My fab life alltså.
 
Hej tillgjort léende och en massa redigeringar, hahah.

Kommentarer
Postat av: H A I D I S B L O G . S E ▲

Godmorgon :) Har ni fint väder där du bor? Här regnar det just nu.. :/

2012-07-18 @ 11:55:29
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Julia

Omg du har så himla fint hår! <3 förlåt för random kommentar haha :)

2012-07-18 @ 16:46:34
URL: http://juliawbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0